۱۵ تیر ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۴
کد خبر: 1709

رییس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به آغاز فعالیت پلیس بزرگراه و افزایش 80 درصدی تخلف ماموران راهنمایی و رانندگی به بزرگراه‌های تهران از امروز، گفت: تردد تریلی‌های هوو داخل شهر تهران از هفته آینده ممنوع است. <BR>

به گزارش قدس انلاین، سردار حسین رحیمی در حاشیه افتتاح طرح ویژه پلیس بزرگراه با اشاره به افزایش 20 تا 30 درصدی ترددهای شبانه در پایتخت در فصل تابستان گفت: بر این اساس ماموران پلیس بزرگراه با تخلفات سرعت و سبقت غیرمجاز و لایی‌کشی که بیشتر در شب اتفاق می‌افتد به شدت برخورد می‌کند.
وی با اشاره به اینکه خودروهای سنگین نیز در روزهای عادی از ساعت 22:30 و در روزهای پنج‌شنبه و جمعه از ساعت 24 تنها اجازه تردد در تهران را دارند گفت: قطعا در غیر این ساعات با این دسته از خودروها برخورد شده از سوی دیگر با خودروهای سنگینی که اضافه بار داشته یا زباله‌کش‌ها و نخاله‌برهایی که تجهیزات لازم را برای حمل نداشته باشند، برخورد می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه از هفته آینده ورود خودروهای کشنده‌های هوو داخل شهر تهران ممنوع است گفت: در عین حال این خودروها می‌توانند از محورهای بزرگراهی اطراف تهران مانند بزرگراه آزادگان و بعثت برای تردد جهت ترانزیت کالا استفاده کنند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.